Gammalt meddelande

Måste slänga in ett litet blogginlägg till idag. För lite komiskt var det när jag hittade är det här gamla meddelandet jag skickade till My, på den tiden hon var i Australien:

"My, jag blir bara mer och mer avis på dig. Jag vill också utomlands och plugga något som intresserar mig, jobba eller bara vara hippie. Australien verkar faktiskt inte helt fel. Så fort jag har vunnit mina miljoner så kommer jag dit. Ge det bara lite tid."

Nja, mina miljoner har jag fortfarande inte vunnit, men jag har givit det tid och sparande ger resultat. Och nu ska det äntligen bli min tur!

Kommentarer
Postat av: My Kind of Art

Fan att vi tajmade in det att vi åkte olika! Eller, oikapp! Men du kommer ha det så kul! :D

2011-09-30 @ 19:11:42
URL: http://myhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0