Gaaaah

Åh, vissa stunder hatar jag tekniken. Mitt förra inlägg är som en enda stor klump av text, och jag verkar inte kunna göra något åt det. Bara för att jag skrev det på wordpad och klistrade in det sen? Aja, dom som är intresserade av vad det står tar sig igenom inlägget ändå :) Jaha, så vad har hänt på resefronten sen sist jag skrev då? Jo, mitt pass har kommit och jag har hämtat ut det. Jag fick aldrig någon smsavi från polisen som jag hade begärt, så till slut ringde jag till polisen och frågade om det blivit någon miss, men då hade de tydligen glömt att bocka i att jag ville ha en smsavi, så det fanns att hämta ut i ljusdal. Kom säkert samtidigt som Annas ändå... Jag har även fått hjälp att ordna skype till min dator, så jag kan hålla Sverigekontakten! Dessutom har jag, och gör det fortfarande, brottats med en envis förkylning. Jättedrygt nu när man vill jobba så mycket som möjligt och dra in pengar innan avresan... Nu ska jag strax åka iväg och ta min vaccinationsspruta, och sen ska jag till ljusdal för att träffa Hanna och köpa ett par nya fräscha jodphurkängor och ett regnställ jag kan ha med mig till Australien :) Tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0