Framme

Jaha, igar kom vi da fram till Sydney. Har kanske aldrig kant mig sa ofrasch i hela mitt liv. Vi fick aka till vart hostel och lamna vaskorna och sedan ga direkt till wtc's kontor for lite info, ta ett foto(!) till vart medlemskort mm. Sedan gick vi och checkade in pa hostelet och duschade, tvattade ansiktet, blev lite fraschare...
Somnade vid fyra och vaknade vid atta. Somnade igen vid tio och klev sedan upp halv sju, skont att sova!
Nu har vi fatt annu mer info pa wtc's kontor, finns ju hur mycket som helst att se och uppleva, ser ut att bli surf camp nast nasta vecka :)

Okej, nu far jag lite hemlangtan, far det nar jag satter mig vid datorn av nan anledning. Vi har pratat om att kanske stanna bara tre manader i Australien, ett helt halvar kanns valdigt lange. Men vi far se, vi ska val vanta och se nu forsta veckan i alla fall. Har lite vi maste ordna med, vi ska ju hinna med att aka till Nya Zeeland och sa ska vi ju ordna visum infor Kina ocksa!
Hatar att man inte har kommit igang riktigt, fattar inte hur det fungerar med simkortet, med bussar, med boende om man vill vara i sydney over jul och nyar... Tur att vi reser med ett foretag sa man alltid har nagon att vanda sig till med fragor.

Ikvall ska vi nog ga pa en slags valkommen-till-australienfest for anordnat av wtc, mat och ett par drinkar ingar.
Forresten, var till en stor marknad igar, ah, jag alskar marknader! Paminde lite om en marknad vi var pa i Ungern. Vi ska nog ga dit nu igen pa hemvagen sa jag kan kolla efter en handvaska :)

Puss och kram, saknar er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0