C-C-C-CV

Ute i sista minuten som vanligt, håller på med CV och personligt brev nu. Att skriva sånt på svenska är inte det lättaste, och att göra det på engelska är ursvårt! Hur seriöst verkar det att lämna ett CV som kanske innehåller felformuleringar mm?
Tur att vi pratade om CV:n igår på vår tjejmiddag (som för övrigt var toppen), annars hade jag nog inte tänkt på att det är en bra idé att med ett foto.

Som sagt, igår var det tjejmiddag/knytis hos Jossa. Avskedsmiddag, Denise flyttar till Norge, Jossa till Jönköping, jag till Australien, Fia är borta för jämnan och Trine är den enda som flyttar hem. Jag ha verkligen världens bästa vänner, och de är SÅ duktiga på att laga mat!!! Lite vin och några photoshoots på det och kvällen var fulländad :D

Nu, back to work. Om två dagar åker jag.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0