Cairns!

Förkylningen satte stopp för surfcampplanerna denna vecka, så istället bokade jag och anna i måndags ett flyg till Cairns! åkte i tisdagsmorse, och det var verkligen det bästa vi kunde ha gjort! dels för vädrets skull, när vi steg ur planet slog värmen emot oss, vi som liksom vatr klädda i långbyxor och stickatröjor för att det var så kallt i Sydney.
transfer till vårt hostel gilligans, och checkar in på världens bästa rum, nr 118! Världens trevligaste människor, som en riktig liten familj. en salig blandning, en irländare, tre engelsmän, en amerikan,... åoch så landskapet, äntligen lite natur, jag är verkligen ingen stadsmänniska. så, blev utgång på tisdag, onsdag och antagligen ikväll med :) men jag nästan deppig när folk checkar ut och åker vidare, nu är det bara Kari kvar av de som var här när vi kom. Men men, sånt är livet..
sammanfattat nu då, Cairns är tusen gånger bättre än Sydney, inte samma stress, finare natur, trevligare människor, bättre väder... ´det är jättemycket engelsmän här, övervägande engelsmän!

Okej, förlåt för ett rätt osamanhängande, inte så fint författat inlägg, eventuella stavfel beror på att det är en grej ivägen så jag inte ser vissa ord när jag skriver. efter att ha legat en hel tag vid poolen orkar jag inte riktigt by mig heller :) Usch vad det är tråkigt när folk åker iväg. nepp, nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska vi gå och få våran free meal :)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0